Biztosítsd be úgy a céged, mint a házad: Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel

Minden vállalkozás életében előbb-utóbb elérkezik a döntés, hogy hová helyezzék a cég pontos székhelyét. A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel erre kínál megoldást. A székhelymenedzsmenttel foglalkozó cég több mint egy évtizede, pontosabban 11 évvel ezelőtt nyitotta meg első irodáját a fővárosban, Budapesten. Azóta persze egyre bővült mind sikerekben mind irodaszámban. Napjainkban akár Pesten, akár Budán, mindenhol megtalálhatóak az irodáik. Pár évvel ezelőtt pedig a siker és a lehetőség arra ösztönözte őket, hogy Újlengyelen is megnyissák első irodájukat.

Újlengyel egy Pest megyében található település, ami az M5-ös autópályáról könnyedén megközelíthető. A települést már évek óta egy stabil önkormányzat vezeti és ami még jellemző rá, hogy itt nincsen iparűzési adó. A vállalkozások tudhatják, hogy az IPA nem más mint a helyi önkormányzatnak fizetendő adó, melynek alapja az állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység esetén a nettó árbevétel csökkentve az eladott áruk beszerzési értékével, a közvetített szolgáltatások értékével, valamint az anyagköltséggel. nyilvánvalóan nem mindegy, hogy pontosan ez mennyi. Így az újlengyeli 0%-os iparűzési adó sok multinacionális céget vonz, hogy idehelyezze a székhelyét. A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel azért nyitotta meg itt is irodáját, hogy ügyfeleinek minél kedvezőbb feltételeket szabhasson.

Újlengyelen nem szükséges a vállalkozás adminisztrációjának fenntartása. Ebből fakadóan nem szükséges a településen irodát bérelni, ami szintén nagy költségekkel járhatna a cégnek. A hatóságok természetesen nagyon szigorúan rendelkeznek a cégek székhelyét illetően, viszont fontos észben tartani, hogy egy vállalkozás székhelyáthelyezése semmilyen esetben sem jogszerűtlen,hiszen ezt a cégvezetőség dönti el.

További előnyökhöz juthatnak ha a székhelyszolgáltatót választják a cégügyek rendezésére Ebbe beletartozik például a levelek postai átvétele, szkennelése és archiválása. Többé nem kell senkinek sem a postán megjelenni és várni a beérkező levelek átvételére. Ezt a szolgáltató elintézi helyettünk. Mindennemű levelet gondosan beszkennelnek és a rendelkezéseknek megfelelően archiválják. Ha egy ügyfélt értesíteni kell a levelek tartalmáról, azt az erről szóló rendelkezés kijelenti, hogy az értesítésnek 24 órán belül meg kell történnie. Ezt a székhelyszolgáltató garantáltan sikerre viszi, hiszen nem csak postai, de elektronikus úton is elküldik az ügyfél számára a levelet. Ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy az átvételtől számított két órán belül az ügyfél értesül a levél tartalmáról.

Az esetleges hatósági ellenőrzéseket szintén a cég felelőssége intézni. Az elmúlt 11 év során komoly tapasztalatot szereztek a hatóságok kezelésében, így pontosan tudják, hogy a különböző eljárások mivel járnak. Ez egy cégvezető számára reményteljes, hiszen ha saját otthonát jelöli meg a cég székhelyeként, a hatóságok akár otthoni nyugodalmát is megzavarhatják. Azt pedig mind tudjuk, hogy nem érdemes az otthont és a munkát keverni. Az ellenőrzések mellett a különböző hatósági kényszerintézkedések tűrése is szintén a cég feladata lenne. Ez különösen igaz például átmeneti pénzügyi, cash-flow zavarban, amikor végrehajtásra, lefoglalásra kerülne sor.

A megfelelő eljárás biztosításában segít a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel, azért, hogy egy cég működése véletlenül se holmi apró ballépéseknek köszönhetően álljon le. Ilyen apró ballépés lehet például ha nincs a megfelelő módon kihelyezve a cégtábla, a cég feltüntetett nevével. A kapcsolódó jogszabályoknak és bírói gyakorlatnak megfelelően a cégtáblán úgy kell megjelölni a cég nevét, hogy az közterületről is jól látható legyen. Az újlengyeli székhely ezek mellett még külön tárgyalót is biztosít bármilyen ellenőrzéshez vagy tárgyaláshoz. Ha akár havonta hasonló történik, a tárgyaló igénybe vétele díjtalan az ügyfelek számára.

A nagy igényre való tekintettel a cég terjeszkedése során, azért választotta Újlengyelt, hogy ügyfeleinek a legelőnyösebb feltételeket szabhassa. A hatóságkezelésben való komoly gyakorlat, a pénzügyi stabilitás és ügyfélorientáltságuk miatt a sikerük már 11 éve töretlen. Ez a siker csak még nagyobbra nőtt, miután a cég AA-s minősítést kapott a Bisnode által jóváhagyva, ami Európa legnagyobb cégminősítőjeként van számontartva. Minden velük szerződni akaró ügyfél pedig alapos átvizsgálás után tud csak szerződni, ugyanis a cég számára fontos, hogy csakis elhivatott emberekkel dolgozhassanak. Ők nem cégtemetőt üzemelnek, ahogy az olvasható a honlapjukon. De ha már a szerződésről beszélünk, hogyan kell a céggel szerződést kötni? Erről itt olvashattok bővebben, a cég honlapján, ahol hat pontban leírnak minden fontos információt az érdeklődők számára.

Abban az esetben, ha az ügyfél nem rendelkezik még jogi háttérrel, nincs semmi gond. A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel ugyanis több ügyvédi irodával tartja a kapcsolatot és szívesen segítséget nyújtanak ilyen ügyekben az ügyfeleknek. Ügyvéd segítségével pedig a befogadói nyilatkozat akár már 1 órán belül elkészülhet. Mindeközben pedig a székhelyszolgáltató tevékenységét a 7/2017.(VI.1) IM rendelettel összhangban végzi minden esetben.

Ha egy induló céget alapítasz vagy esetleg egy már meglévőnek vagy a vezetője és támaszra, segítségre lenne szükséged profiktól, akkor ne habozz. A legjobb székhelyszolgáltató csak arra vár, hogy kapcsolatba lépj velük.